"רגשותיו של המורה הם הכלי החשוב ביותר אשר משמש אותו לעבודה יעילה עם תלמידים בעלי קשיים שונים. לעיתים מפגש עם תלמידים/הורים מעלה אצל המורים תחושות של עלבון וזעם המייצרות קושי בהמשך העבודה עם אותו ילד/ הורה.
כדי להצליח בעבודה עם חינוכית עם מתבגרים מאתגרים צריך למצב את המערכת "כמחזיקה ולא נוטשת", ליצור שיח גלוי על החוויה הריגשית של כל הצדדים, ולהתבונן על המציאות בצורה חדשנית ופתוחה בדרך בה נוכל לפתח כלים חדשים מבחינה מקצועית להתמודדות עם כל הסיטואציות הנפרשות לפנינו.
בסדנאות נאפשר לצוות לשתף ולתקף את התחושות שהם חווים בעבודה היומיומית עם תלמידים בכלל ועם תלמידים בעלי מורכבות בפרט. באמצעות ליווי קבוצתי ואישי, לפי הצורך, נייצר כלים חדשים להתמודדות עם המציאות ונאפשר למורים לצאת ממעגל הקסמים בו הם לפעמים נמצאים כאשר הם נפגשים עם תלמיד/ הורה מורכב שמציב אותם מול תחושת אין מוצא.
התקשרו וקבלו התייעצות טלפונית ללא תשלום על מנת לענות על כל שאלה ועניין.
כל הזכויות שמורות ליעל אלתרמן שאשא, 2020